Klachten

Heb jij een klacht over de bestelling? dan kunt u natuurlijk altijd direct contact met ons opnemen. Dit kan via onze livechat, of door ons te bellen en natuurlijk ook via de mail. Maar als u liever schriftelijk een klacht wenst in te dienen kan dat ook.

Wij reageren zo spoedig mogelijk inhoudelijk op je klacht, uiterlijk binnen 30 dagen.

Wij reageren zo spoedig mogelijk inhoudelijk op je klacht, uiterlijk binnen 7 dagen.

Contactgegevens voor het neerleggen van je klacht:

SXMarketing BV
DiamondPaintingArt
tav Teamleider Klantenservice
Tussenklappen WZ 13
9649EB Muntendam

Mochten wij je verzoek niet kunnen oplossen dan kun je een verzoek indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel of het Europese online geschillenplatform (ODR). Je kunt online een verzoek indienen op de website van de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of het Europese online geschillenplatform ODR (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).